Framtidens kund och digitala säljkanaler – Omvärldsseminarium 21 oktober

Visste du att…?
– En konsument besöker i genomsnitt 22 webbplatser vid 9 tillfällen innan han/hon bestämmer sig?
– 78 procent av internetanvändarna bokar och betalar sina resor på internet.

Den 21 oktober håller STUA sitt årliga omvärldsseminarium. I år kommer det att handla om framtidens kund och digitala säljkanaler. Vi delar också ut STUA:s egna pris “Årets Värdskap”.

Under dagen får vi besök av bland annat Johan Ronnestam, en av grundarna till en av Europas mest framgångsrika digitala kommunikationsbyråer. Han har bland annat arbetat globalt med kunder som Adidas International, Nike Europe, BMW Motorrad, SWATCH, IKEA, H&M, Kosta Boda.

På plats är även Anders Johansson, författaren till boken ”Att sälja hotellrum i en digital värld”, som ger en grundlig genomgång av hur det nya digitala landskapet påverkar
hotell och även övriga företag inom resebranschen. Passa på att köp boken till reducerat pris den 21 oktober.

Ylva Vitorovic från Viva Communication delar med sig av sina kunskaper inom strategi och genomförande av sociala medie-, PR-, och mobila kommunikationsinsatser .

”Save the date”
4 november är en workshop planerad där du ”hands on” får hjälp att bli mer synlig via digitala säljkanaler. Vid deltagande i workshop ingår boken ovan i deltagaravgiften på
500 kr exkl. moms.

Tid, plats och anmälan till omvärldsseminariet:
Best Western Plaza Hotel, Drottninggatan 9 i Eskilstuna.
Måndag 21 oktober, klockan 13.00 – 18.30
Anmälan senast den 16 oktober till stua@stua.se

Inbjudan 21 okt

Leave a Reply